Första bloggen

31.08.2013 16:26
..Någonsin!
Det här sidan startas nu som en del i mitt utforskande av mig själv. Har kommit till en punkt i livet då jag börjar känna att det får vara nog av misstag. Jag skulle gärna skylla omvärlden för alla problem jag har eller har haft men då den gemensamma nämnaren i samtliga fall är jag så kanske det är dags att vända blicken innåt.
 
Den här bloggen kommer vara min klagomur, min terapi. Att jag sen publicerar i ett hav av sociala medier, okändisbloggar och annat kan man kanske tycka är konstigt. Men jag tror att det här kan bli stället där jag kan skriva av mig från hjärtat och sen ta ett steg åt sidan och se det ur ett annat perspektiv och inte snurra runt i min egen bubbla. Min förhoppning är att det ska ge mig lite andrum, lugna mig innan jag hamnar i mina tankefällor och kanske hittar nån hit och tar del av det.
 
Kanske kommer någon känna igen sig, ha åsikter, vilja dela med sig, bli hjälpt? Eller så förblir det ett okänt rum i cyberymden. Vilket som så tror jag att jag kommer trivas här!